terug

Brand in Columbusstraat, bewoner ongedeerd

Maandagavond 9 oktober was in de Columbusstraat 91 een kleine brand. De brandweer is op deze melding afgekomen. De bereikbaarheidsdienst van WVH is ter plaatse gaan kijken.                    

In de woning heeft de bank vlam gevat
De oorzaak hiervan is nog niet bekend. De brandweer heeft de brand snel kunnen blussen. De bewoonster had rook ingeademd en is voor controle met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Gelukkig was er niks ernstigs aan de hand en kon zij snel weer het ziekenhuis verlaten. Vanwege roet- en waterschade kan zij niet terug naar haar woning. Zij verblijft tijdelijk bij familie. WVH is in overleg met de verzekering over het schoonmaken van de woning. De onderliggende woning heeft enige waterschade. Gelukkig valt deze schade mee en kan de bewoner zijn woning gewoon bewonen. Hij heeft over de schade contact met zijn verzekering. In de bovenliggende woning was na de brand rook doorgedrongen. Dit kon met ventileren worden opgelost.

 

Waar kunnen wij u mee helpen?