terug

Huur opzeggen

Voor het opzeggen van de huur gelden enkele spelregels. 

Gaat u verhuizen? U mag de huur op iedere werkdag van de maand opzeggen. Houd daarbij rekening met een opzegtermijn van tenminste één maand. Langer mag natuurlijk ook. Dan heeft u meer tijd om de woning netjes achter te laten. En wij hebben meer ruimte om een nieuwe huurder te vinden.

U zegt de huur altijd schriftelijk op. Dat kan door ons een brief te sturen. Eventuele medehuurders ondertekenen deze opzeggingsbrief ook. Vergeet voor een soepele afhandeling niet uw bankrekeningnummer, nieuwe telefoonnummer én uw nieuwe adres aan ons door te geven.

U kunt ook het speciale huuropzeggingsformulier invullen en ondertekend aan ons retour sturen. Natuurlijk mag u ook op kantoor langskomen om de huur op te zeggen. Voor informatie belt u naar
0174-38 99 40 tussen 08.30-12.30 uur of u stuurt een e-mail naar info@wvhwonen.nl

Bevestigingsbrief
Na ontvangst van de huuropzegging sturen wij u een bevestigingsbrief. In deze brief informeren wij u over de woningoplevering. Wij doen u een voorstel voor data van de voorinspectie en eindinspectie. Komen deze data u niet uit? Neem dan contact op met de medewerkers Wonen voor een nieuwe afspraak.

In de folder Verhuizen gaan we uitgebreid op dit onderwerp in en vindt u meer informatie over:

  • De woning netjes achterlaten
  • Zelf aangebrachte voorzieningen
  • De sleuteloverdracht
  • Eindafrekening

Waar kunnen wij u mee helpen?