WVH kijk steeds naar manieren om de dienstverlening aan haar huurders te verbeteren. En we gaan voor mogelijkheden die kosten besparen én goed zijn voor het milieu. Daarom sturen we onze post zoveel mogelijk via e-mail. U ontvangt zo informatie sneller en vindt alles gemakkelijk terug in uw mailbox.
WVH werkt voor de post samen met Postex
Postex verzorgt voor WVH het verzenden van post.
Ontvangt u post van ons op papier?
Dan zit daar een voorblad van Postex bij. Op het voorblad staat hoe u het document digitaal kunt inzien en hoe u zelf regelt dat u post voortaan digitaal ontvangt. Dat kan door de QR-code te scannen met uw smartphone of door de PTX-code in te vullen op deze pagina. Bekijk hier een voorbeeld van het voorblad bij een brief.
Ontvangt u post van ons via e-mail?
Dan is dat bericht altijd afkomstig van het e-mailadres info@wvhwonen.nl. In het bericht staat dat u post van ons heeft. Via een link opent u de brief. U kunt hier ook uw voorkeuren voor de post wijzigen. Bekijk hiernaast een voorbeeld van een e-mail.
We versturen geen acceptgirokaarten meer voor de huurbetaling
U leest hier meer over de mogelijkheden die WVH biedt om de huur te betalen. Ontving u voorheen wel een acceptgiro van ons, dan ontvangt u nu bericht van ons met een iDEAL link. Via deze link kunt u eenvoudig en snel het juiste bedrag via internetbankieren betalen.
Heeft u vragen over postverzending via Postex?
Bel dan op werkdagen naar WVH via 0174 – 38 99 40 of stuur een e-mail naar info@wvhwonen.nl. We helpen u graag!