terug

Klachten

WVH doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u tóch een klacht over onze dienstverlening? Laat het ons zo snel mogelijk weten. Dan kunnen wij er nog iets aan doen. 

Een klacht kan gaan over de woning, de woonomgeving, het onderhoud of de wijze waarop een medewerker heeft gehandeld. Misschien heeft u geen klacht, maar een suggestie voor verbetering van de dienstverlening. Laat het ons meteen weten en stuur een e-mail naar info@wvhwonen.nl.

U mag uw klacht of suggestie natuurlijk ook persoonlijk melden bij ons team Wonen, of telefonisch via 0174-38 99 40. 

Meer informatie
In onze folder ‘Een klacht, wat nu?' krijgt u meer uitleg over wat er met uw klacht gebeurt.

Regionale Klachtencommissie
Wij doen al het mogelijke om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Meestal komen we daar samen wel uit. Maar soms loopt het anders. In dat geval kunt u met uw klacht terecht bij de Regionale Klachtencommissie. De behandeling van klachten is gratis. In de folder van de Regionale Klachtencommissie vindt u meer informatie en het klachtenformulier van de commissie. De Regionale Klachtencommissie behandelt geen klachten over de woonruimteverdeling, huurverhoging of ernstig achterstallig onderhoud.


Waar kunnen wij u mee helpen?