Reparatieverzoek

U heeft een aantal opties om een reparatie te melden: online of telefonisch/aan de balie. In dringende gevallen kunt u ook buiten kantoortijden bij ons terecht.

Online
Gebruik het online meldingsformulier om niet spoedeisende reparatieverzoeken door te geven. Vul het formulier volledig in. Vergeet u niet uw telefoonnummer, waarop we u overdag kunnen bereiken? Na ontvangst van uw formulier bellen we u tijdens kantooruren op voor het maken van een afspraak. 

Telefonisch/aan de balie
Maandag t/m vrijdag mag u een reparatieverzoek tussen 8.30 en 12.30 uur ook telefonisch doorgeven (0174-38 99 40) of persoonlijk aan de balie. Wij plannen vervolgens direct een afspraak in. Spoedeisende reparatieverzoeken, zoals een liftstoring, lekkage of ernstige verstopping handelen we dezelfde dag nog af.

Buiten kantoortijden
Heeft u een spoedje en is ons kantoor gesloten? Buiten kantoortijden schakelen wij de telefoon automatisch door naar de meldcentrale. Deze verbindt door naar een installatiebedrijf of aannemer. In dringende gevallen krijgt u altijd hulp. Onder dringende gevallen verstaan wij onder meer:

  • storing geiser/boiler
  • gaslekkage
  • waterlekkage met kans op gevolgschade
  • rioolverstopping van toilet en/of standleiding
  • storingen aan hydrofoorinstallaties (geen druk op de waterleiding in de flats)
  • storingen aan de elektrische deuropener in de flats 

Storing cv of glasschade
Storingen of problemen met de centrale verwarming: direct melden bij Bonarius BV, telefoonnummer 088-115 13 13.
Glasschade (álle glasschade): melden bij Service Glasherstel, 24 uur per dag bereikbaar op 0800-022 66 88 (gratis).

Waar kunnen wij u mee helpen?