Reparatieverzoek

WVH heeft het dagelijks onderhoud - waaronder reparaties – uitbesteed aan de Coen Hagedoorn Bouwgroep uit Rotterdam. U kunt uw reparaties telefonisch en via onze website melden. In dringende gevallen kunt u ook buiten kantoortijden bij Coen Hagedoorn terecht. 

Vanwege de coronacrisis heeft een aantal partijen in de bouw- en technieksector samen met de overheid het protocol 'Samen veilig doorwerken' vastgesteld. Ook de brancheorganisatie van woningcorporaties Aedes ondertekende dit protocol. WVH werkt volgens dit protocol Het uitgangspunt voor woningcorporaties is: laat bouw- en onderhoudsactiviteiten zoveel mogelijk doorgaan, maar alleen als de gezondheid van bewoners en werknemers gegarandeerd is. Lees hier meer over hoe we werken.

Telefonisch
Op werkdagen, tijdens kantooruren belt u met WVH via 0174-38 99 40. Voor de meeste reparaties kiest u optie 3 in het keuzemenu. U wordt doorgeschakeld naar Coen Hagedoorn.
Spoedeisende reparatieverzoeken, zoals een liftstoring, lekkage of ernstige verstopping handelt Coen Hagedoorn dezelfde dag nog af.
Bij een storing aan uw centrale verwarming of warm water kiest u optie 1. U wordt doorgeschakeld naar TBTom (24 uur per dag bereikbaar).
Bij glasschade kiest u optie 2 en u wordt doorgeschakeld naar Service Glasherstel (24 uur per dag bereikbaar).

Online
Niet spoedeisende reparatieverzoeken aan Coen Hagedoorn kunt u ook melden via het formulier op deze pagina. Vul het formulier volledig in. Vergeet niet het telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent. U kunt bij 'kies bestand/bladeren' foto's toevoegen. Na ontvangst van uw formulier belt Coen Hagedoorn u tijdens kantooruren op voor het maken van een afspraak.

Spoedreparaties buiten kantoortijden
Heeft u een spoedreparatie buiten kantoortijden? Bel dan ook naar WVH via 0174-38 99 40 en maak uw keuze in het keuzemenu. Of bel rechtstreeks met onze storingsdienst via 0182-54 70 60.

Aan de hand van uw melding wordt bepaald hoe snel de reparatie wordt uitgevoerd.
Onder dringende gevallen verstaan wij in elk geval:

• gaslekkage
• waterlekkage met kans op gevolgschade
• rioolverstopping van toilet en/of standleiding
• liftstoring
• storing hydrofoorinstallatie (geen/of onvoldoende druk op waterleiding in flats)
• storingen aan de elektrische deuropener in de flats
• noodreparatie bij inbraak
• als u zich heeft buitengesloten
• stroomstoringen in de elektrische installatie

Lees in onze privacyverklaring hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens.

Waar kunnen wij u mee helpen?